Sunday, August 29, 2010

BLACK HENNA




aku ni semalam g la UPTOWN gombak ngn mama n akk nana. puncanya nk makan steambot coz akk nana tringin lak jd aku pown tringin la sama. g jalan2 ttb akk nana nk wat inai kat tgn la plak. aku tgk je n borak ngn girl F4 yg wat design2 inai tu. agak bangga ye dia. coz mama dia ade spa. ok. xmo wat girl ni tsedak jd xmo cte myk dbulan baik ni. mama n akk nana, learn from me k! haha :)

akk nana wat tgn aku pown nk try la plak inai etam. beli 1 kotak makoi besau jgn maen2.. xpenah lak aku try yg etam kan slalu wane merah tu, jd nk try cuba test tgk la.. kang mngidam plak.

nnt aku post gambar2 k.. gambar dh post tp seyes, inai etam ni bile aku kai mcm comot momot je.. nsebek xmomok.. tomok pown orait ag.. teehee.. maybe kat tgn aku comot kot tp whatever pown dh ade 10 kuku etam kat tgn n 6 kuku etam kat kaki coz aku xwat sume kat kaki. tu je post ni nk ckp sal kecomotan kuku etam ku.. haha.. daa.. ♥

No comments:

Post a Comment

dipena oleh