Wednesday, August 4, 2010

makeup?

bile aku dh mula nk aktif, mmg betul aku jd aktif. bile dh bis Marfest 2010, hanis bebeh msg spy aku tolong2 la makeup tuk teater "HCJ". aku no problemo. tolong kawan punyer pasai. :)
ngn hati girang gumbira, dh shout out kat sume sal keje br aku ni, aku pown g la kat main audi engin. dlm kul 5.30 ptg la cm2 after class.

nk jdkan cte, aku ni dpt mekap dayang sowg ni. alkisah, ade 2 org dayang. sorg tu mmg dh abis dimakeup professionally by mr J. seyes, hebat giler la mamat ni makeup budak pmpn ni. aku pown turut terkesima. wow wiee junior juice!~ :p

lg sorg dayang ni solat jd tu yg terpaksa gunakan aku tuk take over mr. J bg tidak membatalkan air solat budak pmpn ni. nk jdkn kes. aku pown dok2 la mnenyeh makeup kat dayang ni, tenyeh punya tenyeh budget pandai sgt tengok2 asal hasil dia xjd sama pown ngn dayang no 1 td? haih, aku dh panik dh ni. yela, kalu bab2 makeup cr aku, aku mmg teror bin teroir la kan, tp ni nk kena samakan ngn dayang no 1 tu yg payah tu. mr. J plak xde nk guide.. huhu jd la dayang gak tp xdiva cm dayang yg p1. tiba2.. dtgla kwn2 mr J ni..
aku ngh nk amik brg makeup ag ttb aku tdgr perbualan c kwn2 ni..

mamat 1: *ngn nada agak terkezut giler babeng* ohmigod!~ sape yg makeup u ni? dia ckp kat kwn dia. - aku cm dh down giler dh ni.. teruslah ckp aku.. (he was like, oh okay.. awk makeup mmg hopeless giler k.. tolonglah mr J help her!~) ni la gaya muka yg ditunjukkan kat aku..

aku pown ngn rasa humble giler aku pown mbantulah mr.J cmpai dayang2 tu pown jd ala2 puteri2 kayangan..


btw, mr.J sgt baik. he taught me a lot. he's like the goddess of makeup.. mmg pmpn pown kalahlah i ckp sama lo!~

moral of the story:

jgn nk pndai2 ye marina, awk tu bukan teror sgt pown bmakeup. ko tenyeh je la kat muka ko tu hah. haha..

p/s: aku siap booked lg kat mr.J spy nnt makeup kan i ms i kawen ok.. jgn charge mahal2 ye dear.. mati mak~~ :p

No comments:

Post a Comment

dipena oleh